Nombre total de pages vues

vendredi 26 août 2011

Les chti

Une femme téléphone
à Nord-Eclair avec un
extraordinaire accent ch’ti…
Allo, ch'est Nord-Eclair ?
J'voudros mette eune annonce du décès
de m'n'homme
mais avint cha, vu qu'ch'est l'première fos, dites-me combin qu'cha coûte ?
C'est qu'en fait Madame,
cela dépend de la taille de
l'annonce souhaitée!
Eune tiote, cha rira.
In n'est nin riches savez !
Alors, ch'est combin
pour eune tiote ?


Pour l'annonce petit modèle, l'emplacement coûte 50 Euros et ensuite
c'est 10 Euros la ligne.
Ah ouais quind même.....
faut nin in dire d'trop alors !
Oui, en quelque sorte !
Attinds, laisse me réfléchir....

écris :
" Paul Dupont i est mort ".
Oui Madame, c'est noté, ensuite ?
Après ?
Ben ch'est tout, hein fiu !
J'n'ai nin brammint d'sous mi !
Je comprends Madame,
mais une seule ligne, ça fait court,
je dirais même
que cela ne s'est jamais vu...
Ouais, ben ch'est comme cha.
J'nai nin les moyens…
si té n'veux nin d'mes sous, dis le !
Euh, écoutez Madame, je comprends votre détresse et je prends sur moi,
au nom du Journal, de vous offrir une ligne supplémentaire gratuitement.
Ah ?
ben t'es un braf ti !
A ch'teure j'ai drot à 2 lines ?
Exactement chère Madame,
qu'inscris-je ?
Ouais, attinds, j'réfléchis.....
voilà, té comminches parel :

" Paul Dupont i est mort "
et pis té rajoutes in d'zous :
" mobylette à vinte "

Aucun commentaire: